Plantveiligheid
Fiona Verbrugge (Student); Maaike Diks (Student)
Aan de slag met peerfeedback met behulp van de toolkit Leerlingvaardigheden voor Formatief Evalueren.
Edwin Buijs; Marjoleine Dobbelaer
Onderzoek in de Academie Educatie – presentatie tussentijdse uitkomsten
Janneke van der Steen; Roel Grol
Rollen en taken rondom de startende leraar
Eline den Tuinder; Kyle van den Langenberg; Helma Oolbekkink
Verdieping en verbreding van bestaande doorstroomactiviteiten ter bevordering van de overgang mbo-hbo.
Marloes de Lange; Martijn Peters
Website RAAK-PRO project DurableCASE
Jan Benders (Onderzoeker)
Supply Chain Finance Current Practices for Disclosure, Reclassification, and Governance
Luca Gelsomino; Amir Moradi; +16 other researchers
The Value of Multiple Hypothetical Question-related Learning Trajectories as a Conceptual Tool for Collaborative Professional Learning to Improve Student Questioning.
Harry Stokhof; Helma Oolbekkink
The Value of Multiple Hypothetical Question-related Learning Trajectories as a Conceptual Tool for Collaborative Professional Learning to Improve Student Questioning.
Harry Stokhof; Helma Oolbekkink
Rapport resultaten zelfscan digitale geletterdheid voor studenten van de HAN meting 2022
Bas Kurver; Frank Willems; Kyra de Korte; Marijke Kral; Pierre Gorissen