Relatives’ grief at three moments after death of a loved one during COVID-19 pandemic (the CO-LIVE study)
C.A. Nierop-van Baalen; F.E. Witkamp; I.J. Korfage; H.R. Pasman; Y.N. Becqué; M.S. Zee; A. van der Heide; B.D. Onwuteaka-hilipsen; A. Goossensen
Criminal clickbait: a panel data analysis on the attractiveness of online advertisements offering stolen data
Madarie, Renushka (Lectoraat Forensisch Onderzoek); de Poot, Christianne (Lectoraat Forensisch Onderzoek); Weulen Kranenbarg, Marleen
Kwesties in het ontwerpen van inductie voor startende leraren: aanzet tot een professionele dialoog.
Helma Oolbekkink; Harmen Schaap
Strategisch samenwerken: vuistregels om van samenwerken een succes te maken
R.C. (Ronald) Visser (Onderzoeker); Liliya Terzieva (Onderzoeker)
Beyond urban farm and community garden
Jansma, J.E.; Veen, E.J.; Müller, D.
Ruimte maken voor studenten als sociaal veranderaars: een gesprek over studentenparticipatie in onderwijs, onderzoek en praktijk
S.I.Z.A. Dudevszky; M.M. Schouten; T.F.M. Suart
In zeven minuten bijgepraat over… Smartphone-gebruik in het hoger onderwijs: verbieden of toestaan?
Klaas-Jan Lammers (Onderzoeker); Joan Besseling (Onderzoeker)
Adaptatie en weerstand: ChatGPT in het onderwijs
M. Okkinga; I. Vrouwe
Experiencing the physical and psychosocial aspects in a multi-bedded room in an oncology ward in the Netherlands before the COVID-19 pandemic
Zijlstra, Emma (Facility Management); Hagedoorn, Mariët; Krijnen, Wim (Statistical Techniques For Applied Research); van der Schans, Cees (Healthy Ageing, Allied Health Care And Nursing); Mobach, Mark P. (Facility Management)
Handreiking: Hulpverlening aan kinderen en jongeren met FASD
Froukje Wielenga (Lid Lectoraat); Esther Krijnen-de Bruin (Lid Lectoraat); Berno van Meijel (Lector)