Experiences and needs of physiotherapists and exercise therapists regarding the management of working people with complaints of the arm, neck and shoulder (CANS): a focus group study
J.J. Brunnekreef; A. Feleus; H.S. Miedema; J.B. Staal; N. Hutting
Lessons learned from the perinatal audit of uterine rupture in the Netherlands: a mixed-method study
A.N. Rosman; J. van Dillen; J. Zwart; E. Overtoom; T. Schaap; K. Bloemenkamp; T. van den Akker
Students with and without relatives with problematic substance use: do they differ in health, substance use and study success?
D.M. van Namen; S.R. Hilberink; H. de Vries; A.L. van Staa; G.E. Nagelhout
Exploitatie en exploratie in de verpleeghuiszorg: een onderzoek onder bestuurders
H.A. van Klink; M. Fleskens van Osch; J.J. Dispa; R. Mandigers
Reciprocal teaching
M. Okkinga
Which types of instruction in writing-to- learn lead to insight and topic knowledge in different disciplines? A review of empirical studies
A.C. van Dijk; A.J.S. van Gelderen; F. Kuiken
Instrumenten voor burgerschap
M.F.M. Mooijman
Een muzikale woordenschat
Iris Willems
Geef ze het nakijken: over activerende feedback en schrijfbegeleiding
J.F. van Kruiningen; J. de Jong
Perspectives of D/HH-students on mainstream higher education: a qualitative study
K.M.L. van den Heuij; C.A.M. Neijenhuis; M. Coene