Diversiteit en aandacht Een handelingskader voor sociale activering
drs. Marian Dries; dr. Edwin Hoffman (Docent)
Issuemanagement: het monitoren van issues
drs Marianne van den Bosch (Docent); dr Paula Zweekhorst (Docent)
Het maken van een argumentatiestructuur: het onderbouwen van conclusies
dr. Paula Zweekhorst (Docent)
Copy & Concept; prikkels voor reclamemakers
Martin Westbeek (Docent); Bert Thobokholt (Docent); Barry De Waal
Evidence-based practice voor paramedici: methodiek en toepassing
Joan Verhoef; Chris Kuiper; Karen Cox (Lector); David de Louw (Docent)
Stimuleren van leren
Peter Teune (Lector); Anje Ros (Lector); Mariska Knol
Kunst in netwerken
Pascal Gielen (Lector)
Bouwen aan een opleiding als platform
Jacqueline van Swet (Lid Lectoraat); Hans van Huijgevoort (Lid Lectoraat); Frank Cornelissen (Lid Lectoraat); Jos Kienhuis (Lid Lectoraat); Karel Smeets (Lid Lectoraat); Kara Vloet (Lid Lectoraat)
Naar een auti-vriendelijke VO-school Leerlingen met autisme en open opdrachten
drs. Mariette Haasen (Docent); drs. José Wichers-Bots (Docent)
Het jong kind uit de gevarenzone
drs. Liesbeth van den Berg-Hardenbol (Docent); Leden docentennetwerk specialisten jonge kind; Els van der Heijden