Van faalangst naar zelfvertrouwen
Karlijn ter Mors; Geke Slagman; Mimy ter Braak
De jonge ouder centraal
Jinke Dros; Ina Holtrop; Anneke Kramer-Oostra
Factors and beliefs that influence higher education teachers’ intention to integrate web 2.0 technologies into their constructivist pedagogy: a study with the reasoned action approach
Astrid van Twillert
‘summa cum laude’ afgestudeerd aan de Open Universiteit/OnderwijswetenschappenReducing long-term working stress with Buddhism approaches
Niclas Kuck; Willem Boersma
Nutze jede Gelegenheit als Chance
Ursula Resch; Ton Turkenburg
Expressive Therapies Continuum Assessment
Silvia Wartenberg; Sjaak Sophie
Kind als expert van eigen onderwijsbehoeften
Hanneke Skelly; Stef Sprong
Waddenzee Werelderfgoed
Lianne Lijzenga; Sjon de Haan; Pietrick Wiersma
Effectief werken in de zorg voor jeugd
Dr. Janneke Metselaar
Het onderbreken van de werkzaamheden van de verpleegkundigen op de afdeling Neurologie binnen het Medisch Centrum Leeuwarden
M van der Ende; Anne Rixt Kuhlman