Handreikingen voor beleid: drie actielijnen voor meer bestaanszekerheid
Amagir, Aisa (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); Kremer, Monique
Biomarkers associated with cognitive impairment in post-traumatic stress disorder: a systematic review of current evidence
J. Guo; V. Orgeta; I. Olivé; E. Hoff; J. Huntley; M. Olff; S. Sobczak
De helofytensloot werkt
Kooij, W. van der
Three priorities for evidence-based governance of heatwave events in Europe
Sylvia I. Bergh (Onderzoeker); Dieneke Geertsema (Onderzoeker)
Homing wellness: can narrative design transform living spaces for people with dementia into engaging environments enabling communication?
Joost van Hoof; Loukia Minetou; Avraam Chatzopoulos; Anastasios Tzerachoglou; Georgios Priniotakis; Emmanouela Sfyroera; Zoe Georgiadou; Styliani Tyrovola; Christos Drosos
Buiten de krijtlijnen: Arjen Nanninga en Dominique Sluijsmans over toetsing (podcast)
A. Nanninga; D.M.A. Sluijsmans
Challenges in diagnosing posttraumatic stress disorder in dementia: a case report
S. Sobczak; M. van Kordenoordt; R. Uiterwijk; J.M. Cook; D.C.D. Havermans; L. Vossen; I. Ramakers; M. Olff; S.P.J. van Alphen
Factsheet studentenwelzijn 2023
Lisa Klinkenberg (Onderzoeker)
Effectiveness of trauma-focused art therapy (TFAT) for psychological trauma: study protocol of a multiple-baseline single-case experimental design
J. Heijman (Onderzoeker); Hans Wouters (Onderzoeker); Karin Alice Schouten (Onderzoeker); Suzanne Haeyen (Lector)
Emotional problems and academic performance
Wijbenga, Lisette; van der Velde, Jorien (Rehabilitation); Korevaar, E.L. (Rehabilitation); Reijneveld, S.A.; Hofstra, Jacomijn (Rehabilitation); de Winter, A.F.