Innoverend leren in het Zorginnovatiecentrum. Het creeren van ruimte voor vernieuwing.
dr. Karen Cox (Lector); dr. Theo Niessen (Lid Lectoraat)
Hoe leraren (in opleiding) 'context based' chemieonderwijs beschouwen: een verkenning binnen de M.Ed.-lerarenopleiding scheikunde
Kennedy Tielman (Docent); Rutger van de Sande (Lector); Guido Mollen (Docent)
Fuzzy Control - niet zo vaag als gedacht
Corné Govers; Hans Nas; Peter Klijn
Onderwijs is van ons. Collectief leren in school en opleiding.
dr.ir. Quinta Kools (Lector); dr. Bob Koster (Lector); dr. Jos Castelijns
Action research as a qualitative research approach for understanding technology professional development in higher education
MA, MSc Maurice Schols
'Exploring teachers' views on learning together: are there differences between types of education?'
dr. Marjan Vermeulen; dr.ir Quinta Kools (Lector)
Lesgeven over Duurzame Ontwikkeling
Peter Pennartz; Martin de Wolf (Docent); Rob van Otterdijk; Tom Toebes; Peter Hurkxkens
Effectiviteit als instrument
drs. Paul van Kempen (Docent)
Standpunt voor HAVO/VWO deel 3, werkboek
Jan de Leeuw (Docent)