Brancherapport GGZ-MZ '98-'01
H. Rigter; M. ten Have; P. Cuijpers; G. van der Laan (Lector)
Toetsen in het hoger onderwijs
Everard van Kemenade
De tak van Salzburg
Everard van Kemenade
De nieuwe student in de lerarenopleidingen 2001/2002: EPS flankerend onderzoek: studentkenmerken gemeten van de nieuwe instroom en implicaties van bevindingen voor de onderwijs- en begeleidingspraktijk
P.J. Teune (Lector); A.W.E.A. Bakx (Lector)
Arbeid en zorg in de levensloop van jonge volwassenen. Een onderzoek naar het realiseren van arbeid- en zorgscenario's door jonge ouders en jong volwassenen zonder kinderen.
Drs. M. Wight; Drs. J. Stolk; Dr. Y.M. te Poel (Lector); Drs. R. Hamelink; Drs. M. van der Plas
Leren en werken
N.S.P.M. Schouws
Kijk op ontwikkeling in de onderbouw. Kansen voor jonge risicokinderen en hun leerkrachten?
Aleid Beets-Kessens (Docent)
Ontwikkeling van competentieprofielen
A.W.E.A. Bakx (Lector)
HBO-bachelorniveau gemeten: onderzoeksverslag Fontys Hogeschool Elektrotechniek
A.W.E.A. Bakx (Lector); H. Palings; P.C.H.M. van Dijk (Docent); Ivonne Heijmen-Versteegen (Docent)
Kennismanagement, in de kennisorganisatie Fontys. Intelligent omgaan met kennis.
Drs. J.M.H. Schrijen; M.A. M.B.C. Jaspers