Marketing - Eine prozess- und praxisorientierte Einführung
Dipl.-Bw. (FH) Frank Wahl; Dr. Peter Runia; Dipl.-Kfm. Olaf Geyer; Dipl.-Kfm. (FH) Christian Thewi_en
Finance and Accounting; a comprehensive introduction
Drs. Ewoud Jansen
Ruimte voor zelfsturing: onderzoek naar resultaatverantwoordelijke teams binnen ROC's in het kader van het kortlopend onderwijsonderzoek
H. Wiersma; Eric Verbiest (Lector); C. Teurlings; M. van den Boogaard
Basisboek Communicatie
drs. Wil Michels (Docent)
Voorlichting en beleiding in de praktijk. Inspelen op de persoonsgebonden factoren
drs M Burgt, van der; drs FJCM Verhulst
Actief burgerschap, het betere trek- en duwwerk rondom publieke dienstverlening
Lilian Linders (Docent); Jan Steyaert (Lector); Johan Bodd (Docent)
Handleiding Hotel!
Bob van Limburg
Sports participation in the European Union. Trends and differences
Jacco Sterkenburg; Bas Rijnen; Maarten van Bottenburg (Lector)
Leerstrategieën, leren en verantwoordelijkheid
dr. Sanneke Bolhuis (Lector)
Het eeuwige feit-norm probleem in de pedagogiek
dr. Bas Levering (Lector)