Leren bekeken vanuit de levensloop.
Dr. Isabelle Diepstraten
Cluttering Assessment
Ellen Bennett Lanouette; Florence Myers; M Sc Yvonne van Zaalen (Docent)
Identiteit tussen basisschool en opleiding
Drs. F.A. Vonk (Docent)
Een eerlijke Economie
ir.ing Ruud Thelosen (Docent)
Het formuleren van een centrale vraag: het stellen van een probleem in een onderzoeksplan
drs Marianne van den Bosch (Docent); dr Paula Zweekhorst (Docent)
De school als leergemeenschap : kanttekeningen bij Tijd voor Onderwijs rapport van de parlementaire commissie Dijsselbloem. Science Guide.
E. Verbiest (Lector)
Double knowledge creation: learning experiences from teachers doing their own practitioner research and experiences arising from the program for teacher practitioner research.
dr Sanneke Bolhuis (Lector); dr.ir Quinta Kools (Lector)
Verslag verkenning opbrengsten intervisiegroep Hervion
Quinta Kools (Lector); Marly Gootzen (Docent)
Does peer coaching with video feedback improve the quality of teachers' reflections on own professional behaviour?
J. van den Akker; R. Schildwacht (Docent); S. Bolhuis (Lector)
Issuemanagement: het monitoren van issues
drs Marianne van den Bosch (Docent); dr Paula Zweekhorst (Docent)