Does peer coaching with video feedback improve the quality of teachers' reflections on own professional behaviour?
J. van den Akker; R. Schildwacht (Docent); S. Bolhuis (Lector)
Een stamboom vol armoedebestrijding (boekbespreking van Jansen, S. (2008). Het pauperparadijs, een familiegeschiedenis. Amsterdam: Balans)
Jan Steyaert (Lector)
Volwassenen met overgewicht in beweging: de rol van de gezondheidsattitude
MD Eveline Wouters (Lector)
Learning processes of students in competence-based pre-vocational secondary education
M. Koopman (Docent); P.J. Teune (Lector); D. Beijaard (Lector); Perry den Brok
Ontwerprichtlijnen voor de professionele ontwikkeling van leraren met behulp van videofeedback en wederzijdse peer coaching
R. Schildwacht (Docent); J. van den Akker; S. Bolhuis (Lector)
Umrisse eines interkulturellen Journalismus
Huub Evers (Lector)
Towards a system for allocated peer tutoring via instant messaging.
Prof. dr. Peter Sloep (Lector); Drs. Gijs de Bakker (Docent); Prof. dr. Wim Jochems (Docent)
Superkapitalisme: een duivels dilemma!
R. Thelosen (Docent)
The Order of the Golden tree: The gift-giving objectives of Duke Philip the Bold of Burgundy. Carol Chattaway
Bas Jongenelen (Docent)
Automatisch toegewezen peer-begeleiding via instant messaging (Dutch).
prof. dr. Wim Jochems (Docent); prof. dr. Peter Sloep (Lector); drs. Gijs de Bakker (Docent)