El efecto búmeran y los discursos de odio en los comentarios en prensa
Cabeza San Deogracias, José; Casado Linares, Raúl (Lectoraat Digital Commerce); Gómez Segarra, Manuel
ONT-moeten en ONT-wikkelen. Fundament voor Sparrenhof als pedagogische vrijplaats
Tom van den Eertwegh (Lid Lectoraat); Maike Kooijmans (Lector)
Comparison of Clinical Efficacy and Mechanical Characteristics of Two Knee Distraction Devices With Relevance for Clinical Practice
T. Struik (Onderzoeker); M.P. Jansen (Onderzoeker); Rik Lafeber (Onderzoeker); F.P.J.G. Lafeber (Onderzoeker); S.C. Mastbergen (Onderzoeker)
“Those blimmin Ts and Cs”: a mixed methods analysis of how people manage personal information, privacy, and impressions
Anouk Mols (Onderzoeker); Jorge Pereira Campos; João Fernando Ferreira Gonçalves
Drie verkenningen voor het optimaliseren van de vroeg eropaf-aanpak in Amsterdam
Marjolein Odekerken (Onderzoeker); Marlies van de Bunt (Onderzoeker); Susanne Tonnon (Onderzoeker); Tamara Madern (Lector); Laura Nuiver (Onderzoeker)
Samen leren in het hbo
Patricia Brouwer (Onderzoeker); Daniël van Middelkoop (Onderzoeker); Maartje van de Mortel (Onderzoeker); Josien Engel (Onderzoeker); Peter Horsselenberg (Onderzoeker); Mieke Koeslag-Kreunen (Lector); Anne-Marie Kuijpers (Onderzoeker); Marian Thunnissen (Lector); Ilya Zitter (Lector)
WOW! WAGENINGEN Bewegen in de buitenruimte vanaf het AZC
Froukje Smits (Onderzoeker); Karlijn van Ramshorst (Onderzoeker); Fatih Aktas (Onderzoeker); Mirjam Kruisselbrink (Lid Lectoraat); Irma Oldenburg (Onderzoeker)
Grafiekpolitie | Misleidende rankings in beeld
Ivo van Vulpen; Peter Burger; Winnifred Wijnker (Onderzoeker)
Preventie van Geldzorgen Schulden en Armoede
Tamara Madern (Lector); Barbera van der Meulen (Onderzoeker); Julia te Boekhorst (Onderzoeker); Froukje Hovenkamp (Onderzoeker); Anna Custers (Onderzoeker); Marleen Kruithof (Onderzoeker); Ruth Dijkstra (Onderzoeker); Wilco van Dijk (Onderzoeker); Mirre Stallen (Onderzoeker); Vera Hilgevoord (Onderzoeker)
How can we understand and stimulate evidence-informed educational change?
Kristin Vanlommel (Lector); Elske van den Boom-Muilenburg (Onderzoeker)