Stimuleren van leren
Peter Teune (Lector); Anje Ros (Lector); Mariska Knol
Kunst in netwerken
Pascal Gielen (Lector)
Bouwen aan een opleiding als platform
Jacqueline van Swet (Lid Lectoraat); Hans van Huijgevoort (Lid Lectoraat); Frank Cornelissen (Lid Lectoraat); Jos Kienhuis (Lid Lectoraat); Karel Smeets (Lid Lectoraat); Kara Vloet (Lid Lectoraat)
Naar een auti-vriendelijke VO-school Leerlingen met autisme en open opdrachten
drs. Mariette Haasen (Docent); drs. José Wichers-Bots (Docent)
Het jong kind uit de gevarenzone
drs. Liesbeth van den Berg-Hardenbol (Docent); Leden docentennetwerk specialisten jonge kind; Els van der Heijden
Goed kiezen: Over het verschil tussen goede en slechte keuzen: geluk
T. Luken (Lector)
Nieuwe sporen trekken : het lectoraat leerstrategieën
dr. Anne Kerkhoff (Lector); dr. Sanneke Bolhuis (Lector); dr. ir. Quinta Kools (Lector)
Fiscale grondslagen in de jaarrekening van kleine ondernemingen : leidraad voor de Accountant-Administratieconsulent
Bart Kamp (Lector)
Leren in het Beroepsonderwijs
Jacques Fanchamps (red.) (Docent); Jo Gardeniers (red.) (Docent); Frans Smulders (red.) (Lid Lectoraat); Frank Crasborn (Docent); Drs. Harrie Schollen (Docent); Spuijbroek-Mesch; Drs. Kara Vloet (Docent); Drs. Didderen; Ir. Piet Noordzij (Docent); Drs. Smeets; Drs. Timmermans; Drs. Manders; Prof.Dr. Eric Verbiest (Lector); Dr.Ir. Quinta Kools (Lector)
Evidence-based practice voor verpleegkundigen: methodiek en toepassing
David de Louw; Karen Cox (Lector); Joan Verhoef; Chris Kuiper