Two Models of Engineering Education. A first step on the way to Bologna?
Ir. Peter van Kollenburg; Ir. Dick van Schenk Brill
Theorie en praktijk van de invoering van een competentiegericht curriculum op een lerarenopleiding
Drs Ingrid van der Pluym (Docent); Dr Peter Teune (Lector)
De relatie tussen kenmerken van de opleidingsschool en de ontwikkeling van leraren-in-opleiding
Dr Peter Teune (Lector); Johan van der Sanden; Drs Cris van Osch; Dr Peter van der Berg
Professional learning communities: from research to intervention or how to support school leaders?
Eric Verbiest (Lector)
The match between educational design and students’ beliefs and conceptions
P.J. Teune (Docent); A.W.E.A. Bakx (Lector); J.M.M. van der Sanden
How do you keep an innovation alive?
Peter Teune (Lector)
Object Recognition by Contour Matching
Ir Peter Boots; Ir Dick van Schenk Brill
Young people and historical consciousness: function and mechanisms.
Drs. Isabelle Diepstraten
De rol van werkplekleren in een competentiegerichte opleiding
Drs Ingrid van der Pluym (Docent); Dr Peter Teune (Lector)
Rethinking the fundamentals of teacher training
Peter Teune (Lector)