Handreikingen voor beleid: drie actielijnen voor meer bestaanszekerheid
Amagir, Aisa (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); Kremer, Monique
De helofytensloot werkt
Kooij, W. van der
Biomarkers associated with cognitive impairment in post-traumatic stress disorder: a systematic review of current evidence
J. Guo; V. Orgeta; I. Olivé; E. Hoff; J. Huntley; M. Olff; S. Sobczak
Kunsteducatie & hiphop - each one teach one, leren in en van hiphop
van Beilen, Corinne (Kunsteducatie)
Three priorities for evidence-based governance of heatwave events in Europe
Sylvia I. Bergh (Onderzoeker); Dieneke Geertsema (Onderzoeker)
Factsheet studentenwelzijn 2023
Lisa Klinkenberg (Onderzoeker)
Emotional problems and academic performance
Wijbenga, Lisette; van der Velde, Jorien (Rehabilitation); Korevaar, E.L. (Rehabilitation); Reijneveld, S.A.; Hofstra, Jacomijn (Rehabilitation); de Winter, A.F.
Buiten de krijtlijnen: Arjen Nanninga en Dominique Sluijsmans over toetsing (podcast)
A. Nanninga; D.M.A. Sluijsmans
Eindrapportage monitor Helden van het Oude Noorden / Goud van Noord
L.F. le Sage; M.E.A. Lusse
Challenges in diagnosing posttraumatic stress disorder in dementia: a case report
S. Sobczak; M. van Kordenoordt; R. Uiterwijk; J.M. Cook; D.C.D. Havermans; L. Vossen; I. Ramakers; M. Olff; S.P.J. van Alphen