Strategische Marketingplanning
Alsem, Karel Jan (Marketing En Ondernemen)
Tussen Passie en Compassie
Dons, Karolien; Bork, Magdalena; Perkins, Rosie; Shaughnessy, Caitlin; de Wit, Krista; Bezold, Laura; Smilde, Rineke; Sevindik, Beste
Zes ontwikkelingstaken sterke professionele identiteit
Engelbertink, (Monique) (Associate Lector)
Visie op Talent Tool
Peter Bos (Associate Lector); Marian Thunnissen (Lector)
Ondernemen met meerdere eigenaren in een familiebedrijf : het eigenaarsplan als kompas voor de toekomst
Erik Veldhuizen (Associate Lector); Jelle Bouma (Lid Lectoraat); Jolanda Knobel (Lid Lectoraat); Julian van den Akker (Lid Lectoraat); Daniël Agterhuis (Lid Lectoraat); Judith van Helvert-Beugels (Lector)
A systematic review of validated assessments methods for head and neck lymphedema
Arends, Coralie R.; Lindhout, Josephine E.; van der Molen, Lisette; Wilthagen, Erica A.; van den Brekel, Michiel W.M.; Stuiver, Martijn M. (Lectoraat Functioneel Herstel Bij Kanker)
[Recensie van: Justin O’Connor (2023-) Reset: Een nieuw begin voor kunst en cultuur]
Eckenhaussen, Sepp (Lectoraat Netwerkcultuur)