Ervaringen van (laaggeletterde) Voel je goed!-deelnemers in coronatijd
Wilma Lipke-Steenbeek (Lid Lectoraat); Natascha Notten (Lector)
Een leven lang leren voor iedereen : onderzoek naar onderwijs- en ontwikkelingsmogelijkheden in Almere voor volwassen mensen met beperkingen ; rapportage en vervolgplan
Desiree Winkelaar (Lid Lectoraat); Mireille Donkervoort (Lid Lectoraat); Kitty Jurrius (Lector)
Ik maak mijn eigen plan ; eindrapportage ontwerpevaluatie
Quinta Ansem (Lid Lectoraat); Iris Goes (Lid Lectoraat)
Hybride professionals in de techniek : naar een sterke verbinding tussen het technisch beroepsonderwijs en het technisch bedrijfsleven
Tijmen Schipper (Associate Lector); Monique Ridder (Lid Lectoraat); Amber Kornet; Stephan Corporaal; Menno Vos (Lector); Richard Heerkes (Lid Lectoraat); Vibeke Oenema (Lid Lectoraat)
Testen en ontwerpwaarden hergebruikt composiet : ten behoeve van engineering van composietschuiven met kernen van hergebruikt composiet
Pieter Schreuder; Koen Hermans; Albert ten Busschen (Associate Lector)
Toekomstbestendig Sociaal Ondernemen : de balans tussen sociale en commerciële doelen : tien bedrijfscases
Linda Drupsteen-Sint (Lid Lectoraat); Bram Loog (Lid Lectoraat); Marie-Louise 't Jong (Lid Lectoraat)
Regio Zwolle Monitor 2021
Friso de Vor (Onderzoeker)
Regio Zwolle Monitor 2012 : hoe identiteit en samenwerking een impuls geven aan een topregio
Willem Buunk (Lector); Marijn Molema (Onderzoeker); Erwin Bezembinder; Jaap Jansen; Anouk Smeltink-Mensen; Gerben van der Velde; Aljona Wertheim-Davygora
Statushouders voor de klas Windesheim : tweede evaluatie
Sjiera de Vries (Lector); Jos Alkemade (Lid Lectoraat); Martha Magee (Lid Lectoraat)
Nieuwe Banen Methodiek : verbinden van economische groei aan inclusie. Samenvatting
Goedele Geuskens; Roland Blonk; Anneke Goudswaard (Lector); Marieke Veltman (Lid Lectoraat); Esther Schrijver (Lid Lectoraat); Ronald Revenberg; Onno Vermooten; Henri Looymans