recensie: 'Napoleon voor dummies'
M.ed Hugo Luijten (Docent)
Schools, youth and career. Good practices.
Dr. Isabelle Diepstraten
Healthy environments from a broad perspective
Mariëlle Aarts; B. Blocken; G. Boxem; D. Costola; J. Diepens; P. Gousseau; Jan Hensen; Joost van Hoof (Docent); T. van Hooff; C. Hopfe; Marcel Loomans; M. Melhado; M. Mirsadeghi; Paul Rutten; H. Schellen; Lisje Schellen; J. van Schijndel; Christian Struck; M. Trcka; Rona Vreenegoor; M. de Wit; W. Zeiler; W. Zoon
Testen geintegreerd in het curriculum software engineering.
ir.ing. Pieter van den Hombergh; dr.ir. Ferd van Odenhoven (Docent)
RESEARCH IN ORTHOPAEDIC SHOE TECHNOLOGY BACHELOR LEVEL EDUCATION. NEEDED AND INEVITABLE?
ing. M.Sc. Fred Holtkamp (Lid Lectoraat); prof. Dr. Louis Peeraer (Lector)
Reflecteren en coachen met videofeedback
Rita Schildwacht
Motivating students in engineering & ICT education
Ir. Peter van Kollenburg (Docent); Ir. Dick van Schenk Brill
Moet het hbo andere jongeren verwachten en hierop reageren?
Dr. Isabelle Diepstraten
Mediation through regional design
ir. Bart de Zwart (Lid Lectoraat)
Leren, reflecteren en coachen met gebruik van video
S. Heunks; S. van der Linden; M. van Ooijen; R. Schildwacht; A. Brand