Research in prosthetics and orthotics bachelor level education. needed and inevitable?
ing., M.Sc Fred Holtkamp (Lid Lectoraat); Prof. Dr. Louis Peeraer (Lector)
Towards a system for allocated peer tutoring via instant messaging.
prof. dr. Peter Sloep (Lector); drs. Gijs de Bakker (Docent); prof. dr. Wim Jochems (Docent)
Partner Features of Horizontal and Vertical Collaboration: an Empirical Analysis
Prof. Dr. Wout Dullaert; Dr. Genserik Reniers; Drs. Lenny Visser
On-line lab-experiments, a help for IPD projects?
Ir Dick van Schenk Brill (Docent)
Identiteit tussen basisschool en opleiding
Drs. F.A. Vonk (Docent)
Een eerlijke Economie
ir.ing Ruud Thelosen (Docent)
Het formuleren van een centrale vraag: het stellen van een probleem in een onderzoeksplan
drs Marianne van den Bosch (Docent); dr Paula Zweekhorst (Docent)
De school als leergemeenschap : kanttekeningen bij Tijd voor Onderwijs rapport van de parlementaire commissie Dijsselbloem. Science Guide.
E. Verbiest (Lector)
Double knowledge creation: learning experiences from teachers doing their own practitioner research and experiences arising from the program for teacher practitioner research.
dr Sanneke Bolhuis (Lector); dr.ir Quinta Kools (Lector)
Verslag verkenning opbrengsten intervisiegroep Hervion
Quinta Kools (Lector); Marly Gootzen (Docent)