Why so many change efforts fail
Lydia Schaap (Onderzoeker); Kristin Vanlommel (Lector)
Een integrale kijk op leren en professionaliseren
Brigitte de Kok (Onderzoeker); Miranda Jansen (Onderzoeker); Richard van den Berg (Onderzoeker); Bibi Van Wolput (Onderzoeker); Maaike Koopman (Onderzoeker)
Communication in Daily Life of Children With Developmental Language Disorder: Parents’ and Teachers’ Perspectives
Gerda Bruinsma (Onderzoeker); Frank Wijnen (Onderzoeker); Ellen Gerrits (Lector)
Integrating data, knowledge, and expertise for policy advice: understanding the practices of Dutch organized crime control professionals
Wybren van Rij (Onderzoeker); Rianne Dekker (Onderzoeker); Albert Meijer (Onderzoeker)
Trust in Artificial Intelligence: Exploring the Influence of Model Presentation and Model Interaction on Trust in a Medical Setting
Tina Wünn; Danielle Sent (Onderzoeker); Linda W. P. Peute; Stefan Leijnen (Onderzoeker)
Adaptief vermogen van leraren en leidinggevenden
Patricia Brouwer (Onderzoeker); Monika Louws (Onderzoeker); Annemie Struyf (Onderzoeker); Suzanne Gerritsen (Onderzoeker)
Games to support teaching clinical reasoning in health professions education: a scoping review
Gilbert Koelewijn (Onderzoeker); Marije Hennus (Onderzoeker); Helianthe Kort (Lector); Joost Frenkel (Onderzoeker); Thijs van Houwelingen (Onderzoeker)
Steunend Relationeel Handelen
Jean-Pierre Wilken (Lector); Sascha van Gijzel (Onderzoeker); Anita Cremers (Onderzoeker); John Roozemond (Onderzoeker); Berit Godfroij (Onderzoeker); Henk Roelfsema (Onderzoeker); Jeroen Knevel; Rosa de Vries (Onderzoeker)
Quality of life, daily functioning, and symptoms in hypothyroid patients on thyroid replacement therapy: A Dutch survey
Ellen Molewijk (Onderzoeker); Eric Fliers (Onderzoeker); Koen Dreijerink (Onderzoeker); Ad van Dooren (Lector); Rob Heerdink (Onderzoeker)
Identifying Relevant Concepts for the Development of a Communicative Participation Item Bank for Children and Adolescents
Eline Alons (Onderzoeker); Laurien Brauner (Onderzoeker); Margreet Luinge (Onderzoeker); Caroline B. Terwee (Onderzoeker); Lizet van Ewijk (Onderzoeker); Ellen Gerrits (Lector)