Wie ben ik nu? Een pilotonderzoek naar identiteitsveranderingen van Lot, een persoon met afasie
R. Brinkman; M. Cardol; C.A.M. Neijenhuis; M. Luinge; C. Leget
Promoting explicit instruction of strategies for self-regulated learning: evaluating a teacher professional development program in primary education
P.H.M. Sins; R. de Leeuw; J. de Brouwer; E. Vrieling-Teunter
Promoting explicit instruction of strategies for self-regulated learning
Brouwer, (Jaap) (Onderzoeker); Vrieling, (Emmy) (Extern); Sins, (Patrick) (Extern); Leeuw, (Renske) de (Onderzoeker)
Reflectie binnen technische hbo-opleidingen
Mittendorff, (Kariene) (Lector); Pullen, (Annedien) (Onderzoeker)
Wie ben ik nu?
Brinkman, Rianne (Centre Of Expertise Healthy Ageing); Cardol, Mieke; Neijenhuis, Karin; Luinge, Margreet (Talig Functioneren En Gezond Ouder Worden); Leget, Carlo
Relatives’ grief at three moments after death of a loved one during COVID-19 pandemic (the CO-LIVE study)
C.A. Nierop-van Baalen; F.E. Witkamp; I.J. Korfage; H.R. Pasman; Y.N. Becqué; M.S. Zee; A. van der Heide; B.D. Onwuteaka-hilipsen; A. Goossensen
Criminal clickbait: a panel data analysis on the attractiveness of online advertisements offering stolen data
Madarie, Renushka (Lectoraat Forensisch Onderzoek); de Poot, Christianne (Lectoraat Forensisch Onderzoek); Weulen Kranenbarg, Marleen
Kwesties in het ontwerpen van inductie voor startende leraren: aanzet tot een professionele dialoog.
Helma Oolbekkink; Harmen Schaap
Strategisch samenwerken: vuistregels om van samenwerken een succes te maken
R.C. (Ronald) Visser (Onderzoeker); Liliya Terzieva (Onderzoeker)
Beyond urban farm and community garden
Jansma, J.E.; Veen, E.J.; Müller, D.