Praktische inleiding tot Argumentatie
Paul Hartog (Docent)
GIPZ: Gezamenlijke Inspanning Politie en Zorg
Lianne Kleijer-Kool (Onderzoeker); Lisette Bitter (Onderzoeker); Andrea Donker (Lector)
Benutting van kennis uit onderzoek bevorderen in het onderwijs: hoe doe je dat?
Carlos van Kan (Onderzoeker); Patricia Brouwer (Onderzoeker); Merel Wolf (Onderzoeker); Marloes de Lange (Onderzoeker)
Benutting van kennis uit onderzoek bevorderen in het onderwijs: hoe doen practoraten dat?
Carlos van Kan (Onderzoeker); Patricia Brouwer (Onderzoeker); Merel Wolf (Onderzoeker); Marloes de Lange (Onderzoeker)
De stand van zaken rondom gecijferdheid in Nederlandse bibliotheken
Annemarie Groot (Onderzoeker); Rosa Alberto (Onderzoeker)
Meertalige leerlingen ondersteunen in het leesonderwijs
Eveline Wouters (Onderzoeker); Marian van Popta (Onderzoeker); Suzanne Dekker (Onderzoeker); Jantien Smit (Lector)
The perceptions of digitalization and cyber security
Burcu Kör (Onderzoeker); Bilgin Metin (Onderzoeker)
Traversing the Swampy Lowlands: Analyzing Pragmatic Decision-Making During Design Research Projects through a Retrospective Case Study
Bril, Ivo; van Turnhout, Koen; Degens, Nick; Fleer, Joke
Als leerkracht wonen in Amsterdam, ik kan me het niet permitteren
Ballafkih, H. (Centre For Economic Transformation (Cet)); Zinsmeister, J. (Lectoraat Samenwerkende Professionals); Rottenberg, A.