PE teachers engaging with formative assessment in secondary school PE
Menno Slingerland; Lars Borghouts; Gwen Weeldenburg
Kunnen we de motoriek van po-leerlingen op niveau krijgen, bijvoorbeeld door bij bewegingsonderwijs altijd ALO-vakleerkrachten in te zetten?
Rudmer Heerema; Menno Slingerland
Betrouwbaar en fatsoenlijk
Hugo Schalkwijk (Onderzoeker)
Toegepaste moleculaire diagnostiek
Anne Loonen (Lector); Joost Schoeber (Lector)
Building value-based technology together
Bart Wernaart (Lector)
Lectorale rede Bart Wernaart - Moral Design Strategy
Bart Wernaart (Lector)
Moral design and technology
Bart Wernaart (Lector)
Inclusive artificial intelligence
Erdinç Saçan (Docent)
Investigating the emergence of customer orientation by analyzing a co-creation servitization project between a Dutch supplier and a German customer.
Jean Louis Steevensz (Lector)
Cross-Border Business Development in the Dutch-German Borderland
Vincent Pijnenburg (Lector); Patrick Szillat (Associate Lector); Jan Lucas (Docent)