Moeilijk leren in de klas vraagt samenwerken buiten de klas
Jacqueline van Swet (Lector)
Digitale badges en microcredentialing
J. van Hees; Robert Schuwer (Lector); J. de Werk
Of two contrasting philosophies that underpin openness in education and what that entails
Robert Schuwer (Lector); Peter B. Sloep
Van open content via open pedagogy naar open onderwijs
Robert Schuwer (Lector); M. van Arendonk; M. Ouwehand; N. vd Woert
Analyse- en publicatiefase
Sil Aarts; Willem Gosens
Technologie als tweede natuur
dr. ir. Mark de Graaf (Lector)
Professional values: the use of technology and the new generation of clinicians
Eveline J.M. Wouters (Lector); Thea C.M. Weijers; Marianne E. Nieboer (Docent)
Toward physics education in agreement with the nature of science
Zeger-jan Dominicus Quinten Pouwel Kock (Docent)
Informatiemanagement en control in een ketenomgeving
dr. René Matthijsse (Lector)
Informatiemanagement en control in een ketenomgeving
René Matthijsse (Lector)