Using ChatGPT-4 to grade open question exams
Hani Al-Ers (Lid Lectoraat); Aleksandra Malinowska (Onderzoeker); Gregory Meghoe (Onderzoeker); Enso Apfel (Onderzoeker)
Aesthetic engagement: material practices of organising towards regenerative futures
K.A. (Kim) Poldner (Onderzoeker); Domenico Dentoni (Onderzoeker)
Verbondenheid tussen IT en OT vraagt om gedegen security aanpak
Eric ten Bos (Lid Lectoraat)
Coronavaccinatie in Nederland:
M.E. (Marianne) van Bochove; Btissame el Farisi; Jan de Boom; Jet Bussemaker; K.M. (Katja) Rusinovic
Redefining Relationships in Music
Christian Detweiler (Lector); Beth Coleman (Onderzoeker); Fernando Diaz; Lieke Dom; Chris Donahue; Jesse Engel; Cheng-Zhi Anna Huang; Larry James; Ethan Manilow; Amanda McCroskery; Kyle Pedersen; Pamela Peter-Agbia; Negar Rostamzadeh; Robert Thomas; Marco Zamarato; Bendert Zevenbergen
The Evolution of Linguistic Iconicity and the Cross-modal Cognitive Suite
Christine Cuskley (Onderzoeker); Kees Sommer (Lid Lectoraat)
Introduction - public accountability in the Global South:
Sylvia I. Bergh (Onderzoeker); Wil Hout (Onderzoeker); Sony Pellissery (Onderzoeker); C. Sathyamala (Onderzoeker)
Lessons-learnt on articulating and evaluating I4.0 developments at SME manufacturing companies
J.M.G. (Jenny) Coenen (Lector); P.R. (Rufus) Fraanje (Lid Lectoraat); Sander Limonard (Lid Lectoraat); M.J.W. (Mirjam) Zijderveld (Lid Lectoraat)
Toolkit diversiteitsensitief werken in jeugdhulp Haaglanden
Marion van de Sande
The state of the art of Living Labs in Higher Education
Eveline F. Kapteijn (Lid Lectoraat)