Teaching ergonomic and haptonomic patient handling: the feasibility of an on-site course in clinical practice for nursing students
J.A.H.M. Kox; J.H. Groenewoud; E.J.M. Bakker; S.M.A. Bierma-Zeinstra; J. Runhaar; H.S. Miedema; P.D.D.M. Roelofs
Kennismagazine Publieke Inkoop 2024
M.I. Kibbeling
Directions for enhancing the use of personal data minimization technology in public organizations
M.S. Bargh; H. Vlietinck; A. Amighi; A. Omar; S. Yang; N. Daniels; R. Choenni
Effects of socioscientific issues-based teaching on attitudes: students’ resources as moderator
L.T. Klaver; L.J.F. Guérin; P.H.M. Sins; J.H. Walma van der Molen
Learning pathways in Dutch VET compared in terms of curriculum design aspects and students' acquired VET diplomas and transitions to higher VET levels
H. Biemans; E.B. Klatter; H. Mariën; A. van der Meijden; F.R. Kreutz
Hé, moeten we daar niet iets mee? Een kwalitatief onderzoek naar ademhalingstherapie en logopedie bij kinderen met Cerebrale Parese binnen de kinderrevalidatie
Claire Proost
Nominatie Landelijke Innovatieprijs LogopedieDe Jortcast #763 - Zure, zoute, linkse tranen over het hoofdlijnenakkoord (podcast)
J.J. van Baardewijk
Samen sterk voor overdrachtswerk
Tugce Tanriseven
Lerend leiderschap in de lerende school
M.B.M. Neeleman