Strategic Marketing Planning
Alsem, Karel Jan (Marketing And Entrepreneurship)
On the Dry port to Dry port-concept Gaining a better understanding of the added value
Erik van Zanten; Dennis Moeke; Henny Jordaan; Darjat Sudrajat; Engkos Achmad Kuncoro
Voorwoord
Miranda Vodegel
On the brink of change
Mobach, Mark P. (Facility Management); Rondeau, Edmond; Hellerforth, Michaela
De responsieve boetefunctionaris
Mein, A. G. (Lectoraat Legal Management); van der Vorm, Benny
One hundred and thirty degrees fahrenheit
Bruno Vermeersch; Ewout van Rossum
Hoe leef ik met dementie?
Jacoba Huizenga (Onderzoeker); Herma Tigchelaar (Onderzoeker); Edwin Doorn; Mike Geurtsen; Richard den Hartoog; Anita Linskens; Wim van Ogtrop; Gerda Van Tongerloo; Frank Zwertbroek
The Transformative Power of Practice-Based Fashion Research
Teunissen, José (Faculteit Digitale Media En Creatieve Industrie); Gaugele, Elke; Titton, Monica
Advanced data analytics and digital technologies for smart and sustainable maintenance
Stamoulis, Konstantinos (Lectoraat Aviation Engineering); Karakoc, T. Hikmet; Rohács, József; Rohács, Dániel; Ekici, Selçuk; Dalkiran, Alper; Kale, Utku
Screentime Airtime Facetime: Practicing Hybridity in the Cultural Field
Eckenhaussen, Sepp (Lectoraat Netwerkcultuur); Milutinović, Senka; Valente Pinto, Carolina; Balaguer, Clara; Boschat-Thorez, Sofia; Dunnewind, Arjon; Groothuizen, Roos; van der Kooij, Heerko; Britton, Ren Loren; Lovink, Geert (Faculteit Digitale Media En Creatieve Industrie); Molenda, Ania; Mansoux, Aymeric; Moubarak, Karl; Murtaugh, Michael; Osipian, Margarita; Stolk, Lilian; Arkenbout, Chloë (Lectoraat Netwerkcultuur); Hammelburg, Esther (Faculteit Digitale Media En Creatieve Industrie); Viader Guerrero, Jordi