Strategic Marketing Planning
Alsem, Karel Jan (Marketing And Entrepreneurship)
On the brink of change
Mobach, Mark P. (Facility Management); Rondeau, Edmond; Hellerforth, Michaela
De responsieve boetefunctionaris
Mein, A. G. (Lectoraat Legal Management); van der Vorm, Benny
Onderzoekend ontwerpen – Lessen uit de MBO Onderzoekswerkplaats Gepersonaliseerd leren met ict
Madeleine Hulsen; Irma van der Neut; Wouter Rijke; Jeltje Kok; Pierre Gorissen
Zes manieren om differentiatie en zelfregie te ondersteunen – Inspiratie vanuit de MBO Onderzoekswerkplaats Gepersonaliseerd leren met ict
Mariola Gremmen; Irma van der Neut; Jeltje Kok; Pierre Gorissen
Implementeren kun je leren – Lessen uit de MBO Onderzoekswerkplaats Gepersonaliseerd leren met ict
Irma van der Neut; Pierre Gorissen; Wouter Rijke
One hundred and thirty degrees fahrenheit
Bruno Vermeersch; Ewout van Rossum
Hoe leef ik met dementie?
Jacoba Huizenga (Onderzoeker); Herma Tigchelaar (Onderzoeker); Edwin Doorn; Mike Geurtsen; Richard den Hartoog; Anita Linskens; Wim van Ogtrop; Gerda Van Tongerloo; Frank Zwertbroek
The Transformative Power of Practice-Based Fashion Research
Teunissen, José (Faculteit Digitale Media En Creatieve Industrie); Gaugele, Elke; Titton, Monica
Advanced data analytics and digital technologies for smart and sustainable maintenance
Stamoulis, Konstantinos (Lectoraat Aviation Engineering); Karakoc, T. Hikmet; Rohács, József; Rohács, Dániel; Ekici, Selçuk; Dalkiran, Alper; Kale, Utku