Didactiek van het techniekonderwijs tekenend techniek!
Ellen Klatter (Lector); Kara Vloet (Docent); Sandra Janssen (Docent); Giel Kessels (Docent); Nico Blaauwendraat (Docent); Ellis Erkens-Jansen (Docent); Jochem Goedhals (Docent); Roel Martens (Docent); Anne Nabuurs (Docent); Erik-Jan Stroetinga (Docent); Elly Wildeman (Docent)
Short-term effect of short, intensive speech therapy on articulation and resonance in Ugandan patients with cleft (lip and) palate
Anke Luyten (Docent); H. Vermeersch; A. Hodges; K. Bettens; K. van Lierde; G. Galiwango
Vraagstukken bij het opleiden van leraren
Marco Snoek (Lector); Quinta Kools (Lector); Amber Walraven
Prevalence of Vocal Tract Discomfort in the Flemish Population Without Self-Perceived Voice Disorders.
Anke Luyten (Docent); I. Meerschman; K. van Lierde; L. Bruneel; E. D'haeseleer
The relationship between the Nasality Severity Index 2.0 and perceptual judgments of hypernasality.
K. Bettens; Anke Luyten (Docent); F. Wuyts; M. de Bodt; K. van Lierde; Y. Maryn
Systematic Reviews
Eveline Wouters; Sil Aarts (Docent)
Acceptatie door senioren
Eveline Wouters (Lector); Sebastiaan Peek (Onderzoeker)
"Goed samenwerken is een vak!"
Jacqueline van Swet (Lector)
Professionele sensitiviteit van leerkrachten
Karin Diemel (Docent); Jacqueline van Swet (Lector)
Short-term and long-term test-retest reliability of the Nasality Severity Index 2.0.
I. Meerschman; Anke Luyten (Docent); K. Bettens; K. van Lierde; E. D'haeseleer; F. Wuyts