Standpunt voor HAVO/VWO deel 2 docentenboek
Jan de Leeuw (Docent)
Physical activity and activity type during school recess in elementary schools
Liesbeth Jans (Lid Lectoraat); Drs. Menno Slingerland (Lid Lectoraat); Dr. Lars Borghouts (Lector)
Wetenschappelijk onderzoek geïmplementeerd in het onderwijs: “Kritiek mag!”
Dr Yvonne van Zaalen (Docent); Dr. Eveline Wouters; Drs Tom Melai
Mapping Matters
ir. Bart de Zwart (Lid Lectoraat)
Praktijkgericht onderzoek voor reflectieve professionals
Dr. Rob de Lange; Dr. Hans Schuman (Lector); Dr. Nicolien Montesano Montessori
De betekenis van nabijheid. Een onderzoek naar informele zorg in een volksbuurt
Lilian Linders (Lid Lectoraat)
Learning biographies of young people. Invited Key Note Speech University of Halle/Leipzig
Dr. Isabelle Diepstraten
Ten skill requirements for a globalised environment
Dr. Everard van Kemenade
Experienced teacher educators and their professional learning
dr Marcel van der Klink; dr.ir. Quinta Kools (Lector); dr Simone White