Schoolsystem in the Netherlands
ing., MSc. Fred Holtkamp
Opvattingen van scheikundedocenten over het 'micro/macro concept'
R.A.W. van de Sande (Lector); Rik van Kessel; Dr. Geeske M. van Hoeve-Brouwer; Johan van der Sanden; Prof.dr. Albert Pilot
Acquiring English language competences in a multi-lingual situation: the learning experiences of Dutch second language learners.
Nicole Renou (Docent)
Design and review of Bachelor level education in prosthetics and orthotics in the Netherlands
in., M.Sc. Fred Holtkamp
Design and review of Bachelor level education in prosthetics and orthotics in the Netherlands
in., M.Sc. Fred Holtkamp
Two Models of Engineering Education. A first step on the way to Bologna?
Ir. Peter van Kollenburg; Ir. Dick van Schenk Brill
Theorie en praktijk van de invoering van een competentiegericht curriculum op een lerarenopleiding
Drs Ingrid van der Pluym (Docent); Dr Peter Teune (Lector)
De relatie tussen kenmerken van de opleidingsschool en de ontwikkeling van leraren-in-opleiding
Dr Peter Teune (Lector); Johan van der Sanden; Drs Cris van Osch; Dr Peter van der Berg
Professional learning communities: from research to intervention or how to support school leaders?
Eric Verbiest (Lector)
The match between educational design and students’ beliefs and conceptions
P.J. Teune (Docent); A.W.E.A. Bakx (Lector); J.M.M. van der Sanden