Betekenisvol scheikunde leren - Metacognitieve opvattingen en vakopvattingen van vwo-leerlingen over scheikunde
Johan van der Sanden; Dr. Geeske M. van Hoeve-Brouwer; Drs. Rutger A.W. van de Sande (Lector); Prof.dr. Albert Pilot
Ontwikkeling van het beleidsvoerend vermogen van scholen: ontwikkeling van schoolinterne capaciteiten
Eric Verbiest (Lector)
Schoolsystem in the Netherlands
ing., MSc. Fred Holtkamp
Begeleiding van beginnende leraren
Rita Schildwacht; Saskia Heunks
BREAKING BARRIERS AND FIGHTING WINDMILLS: Strategies for attracting more women into higher ICT education in The Netherlands.
Drs Miranda Valkenburg
Opvattingen van scheikundedocenten over het 'micro/macro concept'
R.A.W. van de Sande (Lector); Rik van Kessel; Dr. Geeske M. van Hoeve-Brouwer; Johan van der Sanden; Prof.dr. Albert Pilot
Acquiring English language competences in a multi-lingual situation: the learning experiences of Dutch second language learners.
Nicole Renou (Docent)
A change in training of managers
Mike Pupius; drs. Everard van Kemenade
Two Models of Engineering Education. A first step on the way to Bologna?
Ir. Peter van Kollenburg; Ir. Dick van Schenk Brill
Theorie en praktijk van de invoering van een competentiegericht curriculum op een lerarenopleiding
Drs Ingrid van der Pluym (Docent); Dr Peter Teune (Lector)