Populisme en architectuur
Tony Goossens (Docent); Peter van der Gugten; Marc Glaudemans (Lector); Luc Merx
Life course orientations of young people.
Dr. Isabelle Diepstraten
The relation between information processing strategies and the development of the body of knowledge of students in competence-based pre-vocational secondary education
M. Koopman (Docent); P.J. Teune (Lector); W.M.G. Jochems
Het effect van accreditatie op de hogeschooldocent
Everard van Kemenade
Vaardigheden- en attitudenfundament voor Fontys Hogeschool Communicatie
Drs Marianne van den Bosch (Docent); Drs Henriëtte Gerrits (Docent); Dr. Paula Zweekhorst (Docent); Drs Conny de Laat (Docent)
Een master wetenschapscommunicatie en wetenschapseducatie in Eindhoven: Oriënterende studie naar de inhoud van masters Science Education and communication (MSc). In opdracht van RvB Fontys Hogescholen
Dr. Paula Zweekhorst (Docent)
Measurement of students' goal orientations in competence-based pre-vocational secondary education
W.M.G. Jochems; M. Koopman (Docent); P.J. Teune (Lector)
Towards a model of mentor teachers' roles in dialogues with prospective teachers
Paul Hennissen (Lector); Frank Crasborn (Docent); Niels Brouwer
Over kwaliteitscriteria voor leerobjecten in het hsao
Herman van Lieshout (Docent)
Het effect van accreditatie op de hogeschooldocent
Everard van Kemenade