Kwesties in het ontwerpen van inductie voor startende leraren: aanzet tot een professionele dialoog.
Helma Oolbekkink; Harmen Schaap
Strategisch samenwerken: vuistregels om van samenwerken een succes te maken
R.C. (Ronald) Visser (Onderzoeker); Liliya Terzieva (Onderzoeker)
Beyond urban farm and community garden
Jansma, J.E.; Veen, E.J.; Müller, D.
Ruimte maken voor studenten als sociaal veranderaars: een gesprek over studentenparticipatie in onderwijs, onderzoek en praktijk
S.I.Z.A. Dudevszky; M.M. Schouten; T.F.M. Suart
In zeven minuten bijgepraat over… Smartphone-gebruik in het hoger onderwijs: verbieden of toestaan?
Klaas-Jan Lammers (Onderzoeker); Joan Besseling (Onderzoeker)
Adaptatie en weerstand: ChatGPT in het onderwijs
M. Okkinga; I. Vrouwe
Experiencing the physical and psychosocial aspects in a multi-bedded room in an oncology ward in the Netherlands before the COVID-19 pandemic
Zijlstra, Emma (Facility Management); Hagedoorn, Mariët; Krijnen, Wim (Statistical Techniques For Applied Research); van der Schans, Cees (Healthy Ageing, Allied Health Care And Nursing); Mobach, Mark P. (Facility Management)
Handreiking: Hulpverlening aan kinderen en jongeren met FASD
Froukje Wielenga (Lid Lectoraat); Esther Krijnen-de Bruin (Lid Lectoraat); Berno van Meijel (Lector)
Malnutrition screening tools are not sensitive enough to identify older hospital patients with malnutrition
van Dronkelaar, Carliene (Lectoraat Voeding En Beweging); Tieland, Michael (Lectoraat Voeding En Beweging); Cederholm, Tommy; Reijnierse, Esmee M. (Lectoraat Voeding En Beweging); Weijs, Peter J. M. (Lectoraat Voeding En Beweging); Kruizenga, Hinke (Lectoraat Voeding En Beweging)
Een verkenning van competentieontwikkeling in leeromgevingen op de grens van opleiding en beroepspraktijk
Rees, (Margot) (Onderzoeker); Corporaal, (Stephan) (Lector); Venhuis, (Floor) (Extern); Kornet, (Amber) (Onderzoeker)