Toetsen om te leren
Charline Rouffet (Onderzoeker); Catherine van Beuningen (Onderzoeker); Rick de Graaff (Lector)
Een vakdidactisch observatie-instrument voor communicatief vreemdetalen-onderwijs
Charline Rouffet (Onderzoeker); Irene de Kleyn (Docent); Marleen IJzerman (Docent); Catherine van Beuningen (Onderzoeker); Rick de Graaff (Lector)
Wendbare docenten dankzij onderzoekend vermogen
Belinda Ommering (Onderzoeker); Sandra Wagemakers (Onderzoeker); Mechteld van Kuijk (Onderzoeker); Anna van der Want (Onderzoeker)
Duurzaamheid: waar sta jij?
Adwin Bosschaart (Onderzoeker); Eefje Smit (Onderzoeker); Frederik Oorschot
Eindrapportage Project Tumbleweed. Ontwikkeling van een ‘Consumer Sustainability Value Perception’ model
Joyce Copier (Onderzoeker); Clara Springelkamp (Onderzoeker)
Literatuurstudie naar de kenmerken van effectief onderwijs Engels in het basisonderwijs
Linda Gijsen (Onderzoeker); Suzanne Dekker (Onderzoeker); Lyske Attaie-van den Bergh (Onderzoeker); Rick de Graaff (Lector)
Met praktijkgericht onderzoek naar de implementatie van innovaties
Wilke van Beest (Onderzoeker)
Leren Innoveren voor Duurzame Ontwikkeling
Elwin Savelsbergh (Lector)
Lesmateriaal voor Duurzame Ontwikkeling
Peter Duifhuis (Onderzoeker)
Samenwerken aan effectieve teams in het mbo
Daniël van Middelkoop (Onderzoeker); Angela de Jong (Onderzoeker); Najat Bay (Onderzoeker); Patricia Brouwer (Onderzoeker)