Dansend Nederlands leren voor NT2-kleuters
Saskia Sap (Onderzoeker)
Wicked theaterlessen
Emiel Heijnen; Nadieh Graumans-Tigchelaar
What Happens at the Intersection of Conceptual Art and Teaching?
Jorge Lucero; Catalina Hernández-Cabal
Change now!
Laura Cull O Maoilearca (Lector); Agata Adamiecka-Sitek (Lector)
Gebiedsvenster natuurinclusieve landbouw
Schaap, A.; Willems, E.; Vuuren, K. van
Goed verpakt
Sunter, D.; Zuidberg, A.F. (Lector); Oskam, I.; Poldner, K.; Colenbrander, W.; Hanhues, A.
Learning communities als model voor samenwerking tussen onderwijs en praktijk
Seuneke, P. (Onderzoeker); Ropes, D.; Hemert, N. van; Eweg, H.P.A. (Lector)
Gebiedsvenster natuurinclusieve landbouw
Schaap, A.; Willems, E.; Vuuren, K. van
Diversiteit en inclusie in de faculteit
Ballafkih, Hafid (Centre For Economic Transformation (Cet)); Hunkar, Angélique (Faculteit Business En Economie); Bay, Najat (Lectoraat Samenwerkende Professionals); van Middelkoop, Daniel (Centre For Economic Transformation (Cet)); Odor, Gillyenne; Soons, Toon (Lectoraat Samenwerkende Professionals)
Werken in tijden van verandering
Ballafkih, Hafid (Centre For Economic Transformation (Cet))