Samen vormgeven aan Kunst en Gezondheid
Fleur Dronkers (Onderzoeker); Ida Lorbach (Onderzoeker); Aart van der Maas (Onderzoeker)
Nieuwe meertalige toetspraktijken in het rekenonderwijs
Marian van Popta (Onderzoeker); Rosa Alberto (Onderzoeker)
Niet meer (slechts) een vluchteling
Rania Abdulsattar (Onderzoeker); Oumar Barry (Onderzoeker); Peter Hendriks (Onderzoeker); Hanke Drop (Onderzoeker)
Ways to listen to a river
Dennis Bouma (Onderzoeker); Aart van der Maas (Onderzoeker); Anke Hamers (Onderzoeker); Anton Boonen (Lector); Nico de Vos (Lector)
Stakeholder Engagement for a Local Energy Community in Energy Transition– Case of De Heuvel/Amstelwijk
Xiao Peng (Onderzoeker)
Vroegtijdig ingrijpen op antisociaal gedrag 0-15 jarigen: wat als je het de praktijk vraagt?
Joep Hanrath (Onderzoeker); Eveline van der Herberg (Onderzoeker); Andrea Donker (Lector)
Aankomst op uitzichtpunt
Ditte Lockhorst (Onderzoeker); Bregje de Vries (Onderzoeker); Patricia Brouwer (Onderzoeker); Monika Louws (Onderzoeker); Leonie Middelbeek (Onderzoeker); Wouter Schenke (Onderzoeker); Amber Walraven (Onderzoeker); Annemie Struyf (Onderzoeker); Ebbo Bulder (Onderzoeker)
Onderzoekend vermogen ontwikkelen tijdens je lerarenopleiding
Lisette Munneke (Lector); Jeroen Rozendaal (Onderzoeker); Lidewij van Katwijk (Onderzoeker)
Samen de puzzel leggen : leren en veranderen door middel van actieleren
Renate Werkman (Lid Lectoraat); Charlotte Vissenberg (Associate Lector)
Sterke schakels versterken de keten. Een ontwerponderzoek naar samenwerking in de keten tussen high tech MKBs op gebied van cybersecurity
Ben Kokkeler (Lector); Steven van den Oord (Onderzoeker); Esger ten Thij (Onderzoeker); Quinn Vollenberg (Onderzoeker)