Community of Practice (CoP) als HRM-instrument voor sociale innovatie.
S. van Neure; I Schrijver; Sarah Detaille; Annet de Lange; H. van Aken
Zelfsturing, professionals governance en de rol van HRM binnen het hoger onderwijs
S. Ponten; A. Maibaum; A. Tsamis; Sarah Detaille
Intersectorale mobiliteit als arbeids- marktinstrument in tijden van COVID-19
Sarah Detaille; Mathijs Timmermans; C. Waalders; F. van Veen; M. Tjerkstra
Gezondheidsbevorderende interventies op het werk (GBW) voor vrachtwagenchauffeurs
Mark Damen; Sarah Detaille; J. Hermens; Annet de Lange; J. van Lieshout
Visual management, een strategische HRtool voor sociale innovatie
S. van den Hoogen; M. van Jaarsveld; Sarah Detaille
Slim werken en werkdruk
Hylco Nijp
Kansen voor vrouwelijk talent: een HR-analytics toepassing
Eghe Osagie; M. Jansink; Robert Westra; L. Holders; Etty Wielenga-Meijer; K. Horst
Sparkcentres: creating a sustainable interprofessional learning continuem in professional practice
N. Scherpbier; Wietske Kuijer; S. de Bruijn; Ivo Hendriks; Saskia Weijzen; Loek Nieuwenhuis
Adaptivity between professional learning and education: the development of flexible expertise in work-based-settings
Loek Nieuwenhuis; L. Fluit; Wietske Kuijer
Maatschappelijk geëngageerd werken in de wijk. Hoe doe je dat dan?
Lisbeth Verharen; Mariël van Pelt; R. Sleegers