Van je familie moet je het hebben! : waarom familiebedrijven anders denken en doen
Judith van Helvert-Beugels (Lector)
L’istruzione supportata da una prospettiva europea: il progetto ImpulSE
Hofstra, Jacomijn (Rehabilitatie); Korevaar, E.L. (Rehabilitatie); Soro, Giovanni; Muscettola, Angela; Perini, Irene
“Dirlo o non dirlo?” Rivelare i problemi di salute mentale nei contesti formativi.
Hofstra, Jacomijn (Rehabilitatie); Korevaar, E.L. (Rehabilitatie)
An Actionable Guide to Creating Educational Escape Rooms
Daubariene, Audrone; Daunoriene, Asta; Dzierzak, Kamila Anna; Ziadmanesh, Nimer; Korntved Mortensen, Andreas; Baldo, Sara; Ferreira Dias, Marta; G. Pérez, J.; R. Padillo, D. P.; O. Lobo, M. D.; R. Trigueros, I.; L. Alcarria, A.; R. Díaz, P.; Meireles, G.; Gomes, I.; Zinovyeva, A.; Hayward, C.; Amorim, M.; Reuter, J.; Encarnação, R.; Madaleno, M.; Vieira, E.; Magueta, D.; Amjadi, H.; Tercanli, H.; Martina, R. (City Net Zero); Webb, K. (Faculteit Onderwijs En Opvoeding)
Toegepaste moleculaire diagnostiek
Anne Loonen (Lector); Joost Schoeber (Lector)
De relatie tussen duurzaamheid en financieel presteren
Dommerholt, Egbert
A Pedagogy of Attention to the Light in the Eyes
Boeckel, Jan van (Art & Sustainability)
Inclusief onderwijs.
Marijke van Vijfeijken (Onderzoeker)
Positieve energie in de stad: innovatie voor een duurzame transitie
Heller, Renée (Lectoraat Energie En Innovatie)
Positive energy in the city
Heller, Renée (Lectoraat Energie En Innovatie)