Vaardigheden- en attitudenfundament voor Fontys Hogeschool Communicatie
Drs Marianne van den Bosch (Docent); Drs Henriëtte Gerrits (Docent); Dr. Paula Zweekhorst (Docent); Drs Conny de Laat (Docent)
Een master wetenschapscommunicatie en wetenschapseducatie in Eindhoven: Oriënterende studie naar de inhoud van masters Science Education and communication (MSc). In opdracht van RvB Fontys Hogescholen
Dr. Paula Zweekhorst (Docent)
Measurement of students' goal orientations in competence-based pre-vocational secondary education
W.M.G. Jochems; M. Koopman (Docent); P.J. Teune (Lector)
Towards a model of mentor teachers' roles in dialogues with prospective teachers
Paul Hennissen (Lector); Frank Crasborn (Docent); Niels Brouwer
Over kwaliteitscriteria voor leerobjecten in het hsao
Herman van Lieshout (Docent)
Het effect van accreditatie op de hogeschooldocent
Everard van Kemenade
In search of mentor teachers' reflective moments
Frank Crasborn (Docent); Paul Hennissen (Lector); Niels Brouwer
Ontwerprichtlijnen voor professionaliseringstrajecten van docenten
Saskia Heunks; Rita Schildwacht
Evaluatie van de demonstratiefaciliteit Domotica, gerealiseerd door De Erkenkamp
G. Crooymans; Charles Willems; Anne-mie Sponselee; F. Vlaskamp
Studenten, docenten en opleiders "innoleren" in de minor Innovatief beroepsonderwijs
J. Fanchamps; M. Swinkels; M. Koopman (Docent); E. Spuijbroek-Mesch (Docent); R. van de Sande (Lector); K. Mittendorff