A first step towards a framework for interventions for individual working practice to prevent work-related musculoskeletal disorders
van de Wijdeven, Bert; Visser, Bart (Lectoraat Oefentherapie); Daams, Joost; Kuijer, Paul P F M
On Our Little Drones: Senses, Violence and the Space
Casagrande, Gaia
Voors en tegens van lerende praktijken : wie heeft het lef om te vertragen en werkelijk te leren?
Renate Werkman (Lid Lectoraat); Ina Tilman; Erik Jansen; Suzan van der Pas; Annelies Koolman; Renske Schamhart; Marjolanda Hendriksen; Iris Middendorp; Huub Purmer
Manual CASCADE
Iris van de Velde (Onderzoeker); Anne Muilenburg (Onderzoeker)
Intersectionality in informal care research: a scoping review
Hengelaar, Aldiene H. (Lectoraat Ergotherapie - Participatie En Omgeving); Wittenberg, Yvette (Lectoraat Langdurige Zorg En Ondersteuning); Kwekkeboom, Rick (Lectoraat Langdurige Zorg En Ondersteuning); van Hartingsveldt, Margo (Lectoraat Ergotherapie - Participatie En Omgeving); Verdonk, Petra
De metaverse – niet daar maar hier.
Hammelburg, E.E. (Faculteit Digitale Media En Creatieve Industrie)
Kunnen bewoners met een LVB ‘gewoon meedoen’ in de sociale basis?
Lucas, Pamela (Lectoraat Stedelijk Sociaal Werk); van Kommer, Rosanne (Lectoraat Stedelijk Sociaal Werk); Welschen, Saskia (Lectoraat Stedelijk Sociaal Werk); Hoijtink, Marc (Lectoraat Stedelijk Sociaal Werk)
Podcast Minder uren, betere lessen? Aflevering 6: Schooldruk en welzijn onder jongeren.
Snoek, Marco; Ex, Erik; Cijvat, Ina
De straat op om álle burgers bij onderzoek te betrekken
Bart Wernaart (Lector)
Melanie Petersprijs van het Rathenau InstituutToegankelijk muziekonderwijs zou net zo normaal moeten zijn als het onderhoud van straten en openbaar groen
Bisschop Boele, Evert (Kunsteducatie); Kruis, Imre; Walinga, Ingeborg