Inzicht in studentsucces: het HUGS-model
Roel Schulte (Docent); Lucian Stan (Onderzoeker); Johannes Ziskoven (Docent); Pien Prins; Josje Dikkers (Lector)
Samen Optrekken
Mariet Brandts (Onderzoeker); Rosan van der Aa; Jean-Pierre Wilken (Lector)
Leidraad Werken aan onderwijsverbetering - handvatten bij aanbevelingen
Anje Ros (Onderzoeker); Patricia Brouwer (Onderzoeker)
Werken aan onderwijsverbetering
Anje Ros (Onderzoeker); Patricia Brouwer (Onderzoeker)
Werken aan onderwijsverbetering
Anje Ros (Onderzoeker); Patricia Brouwer (Onderzoeker)
Naar een nieuwe balans in toetsfuncties: van formatief en summatief naar een continuüm van beslissingen
Bas Agricola (Onderzoeker); Marlies de Vos (Onderzoeker); Liesbeth Baartman (Lector); Tamara van Schilt-Mol (Onderzoeker)
Towards a new balance in functions of assessment: shifting from formative and summative to a continuum of stakes
Bas Agricola (Onderzoeker); Marlies de Vos (Onderzoeker); Liesbeth Baartman (Lector); Tamara van Schilt-Mol (Onderzoeker)
Summary of results for PCK-in action
Eefje Smit (Onderzoeker); Hanneke Tuithof (Onderzoeker); Tine Béneker
Dorien Graas en Marije Kesselring over de pedagogische basis in school en samenleving
Taco Visser; Dorien Graas (Onderzoeker); Marije Kesselring (Onderzoeker)
UPPScALe
Harriët Wittink (Lector); Han van Dijk (Onderzoeker)