Formative Use of Assessment to Foster Self‑Regulated Learning: the Alignment of Teachers’ Conceptions and Classroom Assessment Practices
Jeroen van der Linden; Cees van der Vleuten; Loek Nieuwenhuis; Tamara van Schilt-Mol
Team Size and Composition in Home Healthcare: Quantitative Insights and Six Model-Based Principles
Yoram Clapper; Witek ten Hove; Rene Bekker; Dennis Moeke
Meer partijen aan tafel, sneller oogsten
Machteld van Lieshout (Onderzoeker)
How natural foreshores offer flood protection during dike breaches
Loon-Steensma, J.M. van (Lector); Hoven, K. van den; Belzen, J. van; Kleinhans, M.G.; Schot, D.M.J.; Merry, J.; Bouma, T.J.
Bouwstenen voor avontuurlijk spelen
Schipper, A.W. de; Bliekendaal, S.
Functioning and recovery during stroke rehabilitation: a comparison between pre-stroke frail and non-frail patients
A. (Asa) Mennema (Onderzoeker); Thea Vliet Vlieland (Onderzoeker); Wilco P. Achterberg (Onderzoeker); D.M. Oosterveer (Onderzoeker)
Herstelgericht werken bij ernstige Psychische Aandoeningen
Nijssen, Yolanda A.M. (Lectoraat Herstelgericht Werken Bij Ernstige Psychische Aandoeningen)
International Students as Sources of Income? Moving Beyond the Neoliberal Framing of Internationalization
Tijmen Weber; Christof van Mol; Maarten Wolbers
Associations of individual chronic diseases and multimorbidity with multidimensional frailty
Robbert Gobbens (Lector); Sandra Kuiper; Henriëtte Dijkshoorn; Marcel A.L.M. van Assen
Engagement and emotional exhaustion among higher education students; a mixed-methods study of four student profiles
Lisa Klinkenberg (Onderzoeker); Melissa Versteeg (Onderzoeker); Rutger Kappe (Lector)