Openheid geven over je psychische problemen op school
Hofstra, Jacomijn (Rehabilitatie); Korevaar, E.L. (Rehabilitatie); Korevaar, E.L.; Hofstra, J.
Intermezzo: praktijkvoorbeeld Firas
Korevaar, E.L. (Rehabilitatie); Hofstra, Jacomijn (Rehabilitatie); Hiddink, Franca; Korevaar, E.L.; Hofstra, J.
Groepsgewijs kiezen van een opleiding: Impuls en Kieskeurig
Korevaar, E.L. (Rehabilitatie); Hiddink, Franca; van der Velde, Jorien (Rehabilitatie); Hofstra, Jacomijn (Rehabilitatie); Korevaar, E.L.; Hofstra, J.
Implementatie Begeleid Leren in afdelingen en teams
Korevaar, E.L. (Rehabilitatie); Hofstra, Jacomijn (Rehabilitatie); Korevaar, E.L.; Hofstra, J.
Good practice Yulius Onderwijs
Korevaar, E.L. (Rehabilitatie); Korevaar, Lies; Hofstra, Jacomijn
Listening to People
Boekhoven, Jeroen (Jeugd, Educatie En Samenleving)
Behoeftes van leerlingen met extra ondersteuningsbehoeftes en van leraren die met hen werken
Kassenberg, Annelies
Onderwijs Research Dagen (ORD) 2024: Onderwijs van Waarde(n)
de Vries, Vera; Steenbeek, Henderien; Kupers, Elisa
Interactie in de klas met leerlingen met kenmerken van autisme
Kupers, Elisa; Geveke, Carla
Ondersteuning van Zelf-, Co-, en Sociale Regulatie van Leren met Technologie
Braad, Eelco (Human Centered Technologies); Ubags, Patrick; Van der Stappen, Esther