Hoe een natuur & techniek les een wetenschap & technologie les werd door het stellen van goede vragen
R. Gresnigt (Docent)
Sociale analyse Lakerlopen
Joop Hofman; Johan Bodd
Barometer van de sportclubs in Vlaanderen. Het Vlaamse Sportclub Panel 3.0 (VSP3.0) deel 2
Elien Claes; Jeroen Scheerder; Jeroen Meganck; Hanne Vandermeerschen; Steven Vos (Lector); Jan Seghers
SLB We doen er wat mee : eindrapportage van een praktijkgericht onderzoek bij twee Fontys hogescholen naar Studieloopbaan begeleiding (SLB) vanuit het perspectief van studenten, SLB-docenten en SLB-professionals,
Drs. T.J. Admiraal-Hilgeman (Docent)
Ontwikkeling van competentieprofielen
A.W.E.A. Bakx (Lector)
Over kwaliteitscriteria voor leerobjecten in het hsao
Herman van Lieshout (Docent)
Theorievorming competentiegericht leren en opleiden
A.W.E.A. Bakx (Lector); P.J. Teune (Lector)
Inclusief Onderwijs op de grens van Europa en Azië: praktijk en perspectief
Dr. Hans Schuman (Lector)
Jongeren en vakbeweging, een paar apart
Drs Jo Zaad (Docent)