What and how teacher educators prefer to learn
dr Mieke Lunenberg; dr.ir. Quinta Kools (Lector); dr Jurrien Dengerink
Fontys studenten ontdekken wat een schoen kan doen in Azie
F.C. Holtkamp (Docent)
Samenwerken aan toetskwaliteit
Mieke Jaspers; Els van Zijl
Co-Presence of Multimorbidity and Disability with Frailty: An Examination of Heterogeneity in the Frail Older Population.
L.J. Launer; M. Jonsdottir; Sil Aarts (Docent); M.E. Garcia; M. van den Akker; K. Siggeirsdottir; P.V. Jonsson; T.B. Harris; K.V. Patel; F.R. Verhey; J.F.M. Metsemakers; M.P.J. van Boxtel
‘Ik heb nieuwe inzichten opgedaan’
Bob Koster (Lector); Tine Béneker (Lector); Quinta Kools (Lector); Desirée Joosten-ten Brinke (Lector)
The Nasality Severity Index 2.0: Revision of an Objective Multiparametric Approach to Hypernasality
P. Corthals; Anke Luyten (Docent); K. van Lierde; K. Bettens; F. Wuyts
Van praktijkprobleem naar onderzoeksvraag
Sil Aarts (Docent); Eveline Wouters
Praten kan ik niet …, maar communiceren wil ik wel
Hans Schuman (Lector); Hans Schuman (Lector); Martin Wolf (Stafmedewerker); Esther Schagen; Stijn Deckers; Yvonne van Zaalen (Associate Lector)
Ready for take-off?
Jaap Kaai; Bart de Zwart (Onderzoeker); Fred Geers
Blijft de winkel nog wel interessant als vastgoedobject?
Peter ter Hark (Docent)