Re-imagining the teaching case as a format & practice
Petkova, Simeona (Amsib (Cedis)); Arbones Aran, Nuria; Smeenk, Bernard
Education for sustainability and the affective learning domain
Radojevic, Radmila; Petkova, Simeona (Amsib (Cedis)); Arbones Aran, Nuria; Smeenk, Bernard
Review of the Nexus Framework on Neighborhood Resilience
Erwin, Stephanie (Lectoraat Water In En Om De Stad); Kluck, Jeroen (Lectoraat Water In En Om De Stad); Boon, Boudewijn; de Waal, Martijn; Suurenbroek, Frank
De metaverse – niet daar maar hier.
Hammelburg, E.E. (Faculteit Digitale Media En Creatieve Industrie)
Kunnen bewoners met een LVB ‘gewoon meedoen’ in de sociale basis?
Lucas, Pamela (Lectoraat Stedelijk Sociaal Werk); van Kommer, Rosanne (Lectoraat Stedelijk Sociaal Werk); Welschen, Saskia (Lectoraat Stedelijk Sociaal Werk); Hoijtink, Marc (Lectoraat Stedelijk Sociaal Werk)
Podcast Minder uren, betere lessen? Aflevering 6: Schooldruk en welzijn onder jongeren.
Snoek, Marco; Ex, Erik; Cijvat, Ina
Intersectionality in informal care research: a scoping review
Hengelaar, Aldiene H. (Lectoraat Ergotherapie - Participatie En Omgeving); Wittenberg, Yvette (Lectoraat Langdurige Zorg En Ondersteuning); Kwekkeboom, Rick (Lectoraat Langdurige Zorg En Ondersteuning); van Hartingsveldt, Margo (Lectoraat Ergotherapie - Participatie En Omgeving); Verdonk, Petra
Manual CASCADE
Iris van de Velde (Onderzoeker); Anne Muilenburg (Onderzoeker)
Toegankelijk muziekonderwijs zou net zo normaal moeten zijn als het onderhoud van straten en openbaar groen
Bisschop Boele, Evert (Kunsteducatie); Kruis, Imre; Walinga, Ingeborg
Moral Lab Online Journalism & Moral Design, Dutch Design Week 2022
Danielle Arets (Lector); Anika Kok (Lid Lectoraat); Brishna Nader (Onderzoeker); mr. dr. Bart Wernaart (Lector)