Changing roles in interdisciplinary Research-through-Design
Berit Godfroij (Onderzoeker); Remko van der Lugt (Lector); Sebastiaan Peek (Onderzoeker); Rens Brankaert (Onderzoeker)
Wendbare docenten dankzij onderzoekend vermogen
Belinda Ommering (Onderzoeker); Sandra Wagemakers (Onderzoeker); Mechteld van Kuijk (Onderzoeker); Anna van der Want (Onderzoeker)
What challenges are holding us back from adopting learning analytics?
Justian Knobbout (Onderzoeker); Thomas van Teylingen (Onderzoeker)
Duurzaamheid: waar sta jij?
Adwin Bosschaart (Onderzoeker); Eefje Smit (Onderzoeker); Frederik Oorschot
Eindrapportage Project Tumbleweed. Ontwikkeling van een ‘Consumer Sustainability Value Perception’ model
Joyce Copier (Onderzoeker); Clara Springelkamp (Onderzoeker)
Literatuurstudie naar de kenmerken van effectief onderwijs Engels in het basisonderwijs
Linda Gijsen (Onderzoeker); Suzanne Dekker (Onderzoeker); Lyske Attaie-van den Bergh (Onderzoeker); Rick de Graaff (Lector)
Making in informal and formal settings
Gerald van Dijk (Onderzoeker); Elwin Savelsbergh (Lector)
Leren Innoveren voor Duurzame Ontwikkeling
Elwin Savelsbergh (Lector)
Lesmateriaal voor Duurzame Ontwikkeling
Peter Duifhuis (Onderzoeker)
Samenwerken aan effectieve teams in het mbo
Daniël van Middelkoop (Onderzoeker); Angela de Jong (Onderzoeker); Najat Bay (Onderzoeker); Patricia Brouwer (Onderzoeker)