Kunnen bewoners met een LVB ‘gewoon meedoen’ in de sociale basis?
Lucas, Pamela (Lectoraat Stedelijk Sociaal Werk); van Kommer, Rosanne (Lectoraat Stedelijk Sociaal Werk); Welschen, Saskia (Lectoraat Stedelijk Sociaal Werk); Hoijtink, Marc (Lectoraat Stedelijk Sociaal Werk)
Podcast Minder uren, betere lessen? Aflevering 6: Schooldruk en welzijn onder jongeren.
Snoek, Marco; Ex, Erik; Cijvat, Ina
Intersectionality in informal care research: a scoping review
Hengelaar, Aldiene H. (Lectoraat Ergotherapie - Participatie En Omgeving); Wittenberg, Yvette (Lectoraat Langdurige Zorg En Ondersteuning); Kwekkeboom, Rick (Lectoraat Langdurige Zorg En Ondersteuning); van Hartingsveldt, Margo (Lectoraat Ergotherapie - Participatie En Omgeving); Verdonk, Petra
Roots èn wings : de vroege fases in het opvolgingsproces
Mira Bloemen-Bekx; Judith van Helvert-Beugels (Lector); Rosemarie Steenbeek (Lid Lectoraat); Jan Willem van der Vloot van Vliet (Docent)
Manual CASCADE
Iris van de Velde (Onderzoeker); Anne Muilenburg (Onderzoeker)
De vroege fases in het opvolgingsproces
Bloemen-Bekx, Mira (Marian Van Os Centre Of Expertise Ondernemen); van Helvert, Judith; Steenbeek, Rosemarie; van der Vloot van Vliet, Jan Willem
Ontwerpen en produceren voor waardebehoud in een circulaire economie
M.C. den Hollander
Toegankelijk muziekonderwijs zou net zo normaal moeten zijn als het onderhoud van straten en openbaar groen
Bisschop Boele, Evert (Kunsteducatie); Kruis, Imre; Walinga, Ingeborg