Let it be a team
Kuilman, Luppo
Curious Teachers
Kruis, Imre; Veenker, Herman
Duurzame Inzetbaarheid voor Vaklui
Doeze Jager, Sandra; Bieleman, André; Engels, Josephine; Veth, Klaske (Leiderschap En Duurzaam Werken)
Hoe disruptief is ChatGPT voor wetenschappelijk onderzoek?
Maurice Magnée; Jules Lancee
The effects of an education program on social and sustainable entrepreneurship for primary school children
Hogenstijn, Maarten (Lectoraat Ondernemerschap); Cuypers, Claudia (Lectoraat Ondernemerschap)
Experiences of resilience during the COVID-19 pandemic: A qualitative study among high and low socio-economic status individuals in the Netherlands
Thompson, Kristina; van der Kamp, Dani; Vader, Sarah; Pijpker, Roald; den Broeder, Lea (Lectoraat Gezondheid En Omgeving); Wagemakers, Annemarie
Student teachers’ future time perspective and teacher identity: A longitudinal study about students who will become primary school teachers
Hanna, Fadie (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); Andre, Lucija; Zee, Marjolein
Learning to think critically through Socratic dialogue: Evaluating a series of lessons designed for secondary vocational education
Mahoney, B.Barry (Lectoraat Burgerschapsonderwijs); Oostdam, R.Ron (Lectoraat Maatwerk In Leren En Instructie); Nieuwelink, H.Hessel (Kenniscentrum Onderwijs En Opvoeding); Schuitema, J.Jaap
Hoe zorg je dat een jongere zich gezien voelt?
Boerema, Anke (Lectoraat Jeugdzorg); Wiersema, Daphne; Leegstra, Dinant (Hogeschool Van Amsterdam)
Contact als remedie voor conflicten in het gemeentelijk sociaal domein
Marseille, A.T.; Winter, H.B.; Wever, M.; Mein, A.G. (Lectoraat Legal Management); de Winter, P.